loading...

وبلاگ شخصی حبیب آذرگشسب

رز بلاگ یا ورد پرس؟ در سایت های مختلف میخوانید ورد پرس بهترین سایت سایت ساز جهان است. در پرطرفدار بودن آن شکی نیست؛ اما ترجیحا من بیشتر دوست دارم توی یک سایت ایرانی باشم. دلیلش واضح است. رز بلاگ ا

رز بلاگ یا ورد پرس؟

در سایت های مختلف میخوانید ورد پرس بهترین سایت سایت ساز جهان است.

در پرطرفدار بودن آن شکی نیست؛ اما ترجیحا من بیشتر دوست دارم توی یک سایت ایرانی باشم.

دلیلش واضح است.

رز بلاگ امکاناتی را دارد که در ورد پرس شاید باشند؛ اما من توان این که با آنها کار کنم را با تبلت بخت برگشته‌ام ندارم.

از فونت های مختلف گرفته تا قالب و پاپ آپ و فروشگاه برای سایت. دامین هم که ولش کن، میتوانی هر طور که شده آن را بخری. ir ایران سرور میدهد٦ هزار تومان دیگری۴ هزار تومان دیگری۱۰ هزارتومان.

ورد پرس چیزی از آن نمیدانم؛ اما کار کردن با آن به مدت شش روز آن هم به زحمت، باعث شد از آن فراری شوم و حتی انجمن را هم توی رز بلاگ راه بیندازم. 

برای سایت رز بلاگی ام پاپ آپ گذاشته ام؛ اما می بینید که، کم میشود تبلیغی کسی را آزار دهد.

خیلی خیلی کم.

این بحث رز بلاگ و ورد پرس را تا ماه آینده هر هفته چندتایی پست دارم در موردش... این پیش زمینه است.

 

http://habibdl.rozblog.com/Forum

برید و عضو شید

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 323
  • بازدید کلی : 2,073